sobota, 21 marca 2009

Nigdy nie jestem sam, czasem jestem solo...

Nie wiem czy to ja miałem kiedyś taki tytuł, czy Konrad, czy Jakub, możliwe że siekam go po raz drugi... Chciałbym żeby było tak jak w temacie, ale przekupna miłość to chujstwo. Sprawdź zresztą kawałek na dole tego wpisu. Miewam ciężkie dni, a nie szukam dziury w całym. Jestem uparty i wierzę w jakieś tam wartości i jak głupi debil mam nadzieję. I nie wytykaj mi pało moralizatorstwa, bo mam powody, tak? Nie szukam ucieczki w trzeźwości jak przyjaciel z lat siedemdziesiątych (tak wiem, nie doszedłeś do ósmego sezonu). Szukam ucieczki jak Jimson, jak Skofild, jak Clint Eastwood, jak wszyscy więźniowie Alcatraz i jak Tim Robbins. Mógłbym wypisywać dużo cytatów w tym wpisie. Wiesz jak fajnie jest włączyć kawałek BRD z Dizkim? Sam Konrad mi to pisałeś że czasem ma się taki humor że włącza się ten kawałek... i się pogrąża... kurwa mać...

Brak komentarzy: