piątek, 8 stycznia 2010

Zmienić życie? a co, nie jest fajne?

To ten czas kiedy pragnie się pisać felietony jak Tomek Roj, ale najpierw chciałbym poruszyć parę innych spraw. Po pierwsze - zostałem oszukany. Forum Ślizgu miało nie działać dzisiaj od 9:00. I co? I działa normalnie. Po drugie. Dzisiaj odbyła się premiera klipu do Balsam Party więc sprawdzaj to




Czas na wielki felieton, ale to jeszcze chwila bo przestawil mi sie uklad klawiatury. Ok, Kondi mi powiedzial jak to naprawic. Działa. To tak zwany interakcyjny blog. Siema . Pozdrawiam widzów. Więc ostatnio sobie zauważam jak jebane trzynastoletnie głąby uskuteczniają szeregi Firma JP Popek. To śmieszne bo do tych małych jebańcow do dziś na lekcje przychodzi policjant i opowiada jak bezpiecznie przechodzić przez ulice i rozdaje im odblaskowe koniczynki. Takie są brudne kontuary rzeczywistości albo kontuary miłości, wiesz o co chodzi jeśli oglądałaś szołgerls albo jesteś z Poznania. Więc idealnym przykładem jest zjebane hasło 'tylko bóg może nas sądzić'. Idealne wytłumaczenie, szczególnie że używają go głównie Ci co o bogu zapomnieli już podczas pierwszej komunii. Zresztą, o czym ja tu piszę. Jebać głupotę. Siedzę sobie i robię różne rzeczy. Dzisiaj rano wyspany normalnie więc to sukces jak szansa na. Ide robic grafike na strone elempe wiec niebawem internet nabierze sensu. Jestem mesjaszem matrixa, mów mi Moszeusz... całuski ;*

Brak komentarzy: